4. heinäkuuta 2012

starships are ment to flyy:)

moikka vähä jäi tää kirjooottamine:D mutta nyt selitän kaikkea:) olin mun serkkujen kanssa särkänniemessä ja päristii vaa koko aja:D ja sitte oon vaa ollu rannalla mistä mulla ei oo kuvia anteeksi :c mutta nyt VIHDOIN on tullu lämmin kesä♥ ja on ollu kyllä ny niin kivaa::) viimeaikoina oon ollu Titan, Einon ja Miron kanssa ulkona:) titta tuli meille eilen yöksi♥ ja huomenna keskiselle titan kanssa:):) ja sain tänää sellase tiedon että saattasin nähä mun kaveria inkoosta, jonka oon nähny viimeks öö 8 vuotiaana:D ollaan juteltu facebookis ja tälleen c: ihana ois vihdoinki nähä livenä. lintsillä varmaa nähtäis koska äiskä ja iskä ja mun serkkujen vanhemmat lähtee tallinnaa nii mä pääsen sitte jonnekki minne haluan:) ja kirjotinko jo inkan yllätysläksiäisistä :o? nokumminki niistä on jo aikaa ja mulla on KAMALA ikävä :c♥ mutta NÄHÄÄN ENS VIIKOLLA inka sano justii äsken lalaa ja tuun joskus yöllä kotii ah ihanaa oho sekosin c:::::::::::::::::::::::: mutta inka on mun syy seota♥! oho teksi meni tälläseks oudoks nojaa:D

metkulan painekattila♥

siellä uiskenteli huikentelevaisia dolfyynejä:)

toi oliki elävä

teinimutanttininjakilpikonna tai jotai sinnepäi

hammaskala oli hassu:)


otin näsinneulasta joistaki kuvia:D

ukkostunneli♥

bongasi meijän auto, toi harmaa mersu:D



nää oli jänni ä ku tajuttii että noista kukista näkyy näsineulasta tollasia kuvioita:DD


nyt ku sais juoda tota♥

piipaapiipaa oon paloauto

ja tän nimeks tuli nitrovekkuli♥

back to home, meijä cooli puu:)


♥VOI IHANIN KU HÄMMÄSTYIT♥


hemaisevat rakkaat ystäväni♥

hellou olen skrillexi älä tapa mua tasku








yritän kirjottaa useemmi!
-samppa♥



4 kommenttia:

  1. tapamme sinut

    ♥ inka niina ja tanika

    VastaaPoista
  2. hiuka sekava postaus ! mut ei se mitää iha paras silti :>

    VastaaPoista
  3. JA HIENOSTI KIRJOTTANU OOT TON OTSIKON !

    VastaaPoista
  4. inka hei apuuuva äläkäköö tappakoD: titta ei kannata kirjottaa jos pärisee:D ja inka oliko tää sarkasmia:D?

    VastaaPoista