11. heinäkuuta 2012

höpelihupelihuu

moi! Kirjotan puhelimella nii ei nyt oo kuvia anteeksi:( mutta eipä multa ois mitää kuvia löytynykkää:D:D olin eilen mun tädin synttäreillä vimpelissä ja käytiin veneilemässä:) ja tänään multa leikataan hiukset puoli seittemän aikaa;) jesjes. Oon erakoitunu tänne en oo ollu missää ulkona pitkää aikaa, mutta jos sitä tänää menis. Sofku oli meillä vähän aikaa sitte yötä ja oltiin keskisellä ja ostin tän puhelimen ja köysitikkaat:DD että voin paeta täältä>8) ja lähen sinne lintsille jossai välissä ja saan varmaanki ottaa sitte ystäväisen mukaa:]<3 ja nami nami ens kuussa weekend festival<3 ja mulla ei oo sinne kyytiä:D (y) yritän selittää nytte pitkästi ku kerran ne kuvat puuttuu kun en jaksa tätä takalistoani siirtää tietokoneen ääreen:D mun hiukset tuoksuu päärynämehujäätelölle koska siinä muumishamppoo purkissa luki nii:DD tää tuoksuu ihanalle:) mistäs vielä kertoisin hmm ainaki tärkeimmästä eli mun lemppari harrikkamiehestä<3 voi rakas oot parempi ku harley tai davidson ja tuut tänne pia ihanaa:)<3 en malta pysyä housuissani paidasta puhumattakaan. Nyt häivyn syömään moikka kaikki<3

terveisin:Samppa:]

2 kommenttia: