18. kesäkuuta 2012

Mr.Samppa lomailee


 Noni moikka taas:) elikkäselikkäs olin hetan kanssa torstaina power parkissa ja siellä oli ylihauskaa:) oli täydellinen sää ja muutenki ei ollu kauheita jonoja laitteisii paitsi boosterii ny vähä c: ja tänää tuli sitte luokkajaot yläasteen oveen! ja en ois voinu parempaa luokkaa toivoo♥ paitsi inkan pitää muuttaa :ccc mutta en ois uskonu että meidä ala-asteen opettaja pysty toteuttaa kaikki meidät samalle luokalle koska ollaan aina nii sekasi ja muutenki:D jään kyllä kaipaa inkaa niin paljo se on mulle ku veli♥ ajetaan harrikoilla auringon laskuun c:♥ noni joo asiasta toiseen tänää tulee mr.Bean lomailee tvstä, se on aina niin hulvaton:) ja serkut ois tulossa ens viikolla tänne päin ja sitte särkänniemeen tiistaina:) joo o nyt pistän noita kuvia tohon jossa on mukana mun ja röllipeikon hemaiseva halauskuva c:♥


 ♥
 TÄSSÄ♥
 hyi toi oli pelottava kummitusjunassa:o
 röllimaailma tai joku♥
 unohin ostaa tollasen ja nyt oon surullinen:c
 joku tehny spurdeloo:)
 toi sano että tämä on hauskaa sillee ihanasti:)


 cobra meni korkeelle c:

inkkarit ja länkkärit tididii:)
noin näkemiin taas:):samppa

5 kommenttia:

  1. jeu pystyin liittyy lukijaks! :D ja mä tos vikas kuvas

    VastaaPoista
  2. ' jään kyllä kaipaa inkaa niin paljo se on mulle ku veli♥ ajetaan harrikoilla auringon laskuun c:♥ '

    sara,rakastan sua♥

    VastaaPoista
  3. ihana tuo sun ja röllin kuva ♥ ps repesin otsikolle :DDD

    VastaaPoista
  4. oho vastaan myöhässä voi kakkahousu:( joo tittaaa on:D inka mäki rakastan sua aina♥ niina oot mun rölli c:

    VastaaPoista