30. marraskuuta 2012

please summer, COME BACK!

kiinnoshtavuuksia ikkunasta

öö huomenta:)

oon muute niin muumifani ku olla ja voi!

tää on paras suihku ikinä<3

en mä paljoo oo kuollu naamasta


sellane 34 astetta, normisti oli 38:)

tälläne aamupala all morning turkissa<3

tervehdys kaikki:)!

kuvia tosiaa alkuu turkista ku olin siellä syyskuussa:)!^^
mulla on ollu nii kiire ku tässä vähä kaikkee ollu, mutta nyt jaksoin kirjottaa
mua ahistaa tää kylmyys ja pimeys ja TALVI:(
miksei vaan vois olla sillee että joulusta uuteevuotee ois PAAALJON lunta ja sitte ois taas kesä ja lämmin?
jäädyin tänäänki koulussa iha liikaa. onneks ei kumminkaa tarttenu kävellä kouluu, vaikka ei tossa pitkä matka oo ehkä joku kilsa ja puoli.
mutta on tässä talvessa se hyvä puoli että JOULU! mitä haluatte joululahjaks kertokaa?
ja huomenna saa avata joulukalenterin eka luukun<3
entä millaset joulukalenterit teillä on:)? mulla on kinder kalenteri, mutta iha urpoo ku niissä ei oo enää niitä happy hippo chocoja:(.
ite tosiaan haluasin joululahjaks varmaa rahaa, karkkia, järkkärin, ja sitte sellase ylihienon kauko-ohjattavan helikopterin, tiedän oon vielä iha tälläne onnelline pikkuvaavi joka leikkii:>
huomenna meen varmaa ulos, vaikka tuolla on iha jäätävä myrskytuuli.
ja clubillaki pitäs olla brädi, joten sinne sitte clubi etee chillaa ku ei ikää riitä sisää:D
laitan jossaki välissä kuvia kaikesta ku saan kameran, ku se on varmaa mun siskolla.
kommentoikaa kaikkee mitä mun pitäs tehä mun blogille, että tästä tulis parempi!


joulusamppa~

8 kommenttia:

  1. Mullaki on kinder kalenteri! Hih samiksii:)

    -Milla-Netta- :D

    VastaaPoista
  2. minkä järkkäri saat?

    VastaaPoista
  3. mun mielest täääää su blogis on tällee just jees ! paitsi useemmi vois toki postata ettei siinä <;

    VastaaPoista
  4. nyymi: en tiiä vielä, enkä pakosti saa:(
    titta: jepjep, yritän mutta oon laiska ihmine;)

    VastaaPoista
  5. MULLA _EI OLE JOULUKALENTERIA... lerssi

    VastaaPoista
  6. mulla_on joulukalenteri... KURPA

    ja postaa useemmi senki homo muute tää on hyvä

    VastaaPoista
  7. niina: VOI_NIINAN_PYLLY inka: JES_ ja vois senki urpo kiitoskaunis

    VastaaPoista